טיפים לפיד מושלם + הפתעה קטנה ממני

אם את\ה בלוגר\ית, בעל\ת עסק עם עמוד באינסטגרם או סתם ממש אוהב\ת את העולם הזה של האינסטגרם – את\ה לגמרי רוצה שהפיד שלך יראה אסתטי ומושך את העין.

הפיד שלך הוא בעצם כרטיס הביקור שלך באינסטגרם. כשמישהו נתקל בעמוד שלך ומתלבט אם לעקוב או לא, מראה הפיד יכול מאוד להשפיע על החלטתו. אם מדובר בעמוד של עסק מסוים, למראה של הפיד יש חשיבות אפילו גדולה יותר. פיד אסתטי, מעניין ומושך את העין יכול להביא לחשיפה הרבה יותר גבוהה לעסק שלך.

אז הנה כמה טיפים ממני אליכם לפיד מושלם:

1.פלטת צבעים – בחרו צבע או כמו צבעים בגוון דומה (למשל גוונים חומים\צבעי פסטל\לבנים וכו), ונסו לשמור על הפיד בגוונים האלה. למשל אם בחרתם בגוונים חומים אז תשתדלו שכל התמונות בפיד (או לפחות 90% מהתמונות) יהיו בצבעים חומים, בז'ים, גם קצת לבנים כי לשמור על ניקיון בעין.
דוגמאות:

איך עושים את זה? אם אתן רוצות להצטלם עם לוק מגניב שלבשתן, חפשו לוקיישן בצבעים שקבעתן, קיר בצבע שמנת או בז' למשל. כדי לגוון, צלמו גם תמונות באופן הפוך – נסו ללבוש לוק בצבעים שקבעתן, למשל לוק בגוונים חומים ותצטלמו על רקע לבן.
כך אתן יוצרות משחק עם הצבעים, מצד אחד ניגודיות בין התמונות (כשאחת עם רקע לבן ובגדים חומים והשניה בדיוק להפך למשל) ומצד שני התמונות מתאימות זו לזו (כי העין מקבלת את אותם צבעים רק במקומות שונים). כשתסכלו על הפיד כולו תראו איך הכל משתלב יחד ונוצר מראה מאוד נעים לעין.
דוגמא:

2. פילטר – למי שמעצב את התמונות עם פילטר, תשתדלו להשתמש כל הזמן באותו הפילטר. ככה הפיד מקבל מראה אחיד וצבעים תואמים בין התמונות.

3. סידור מראש של התמונות – אני משתדלת לסדר מראש את התמונות שאני מתכננת לעלות לפחות שבוע-שבועיים מראש. יש כל מיני אפליקציות שמאפשרות את זה וזה סופר נוח!!! (אני משתמשת באפליקציה שנקראת UNUM) ניתן לעלות לאפליקציה את התמונות הרצויות ופשוט לשחק עם הסדר שלהן ולראות בדיוק איך הפיד יראה.
למה בעצם? כי ככה הסיכוי שנפרסם תמונה שאינה מתאימה לפיד שלנו קטן משמעותית. אני כמעט ולא מפרסמת תמונה באופן ספונטני. אני יודעת מה אני מתכננת לעלות היום, מחר ובעוד שבוע, וככה אני יודעת בדיוק איך הפיד שלי הולך להראות ואם אני רוצה לשנות משהו לפני שאני מעלה.

4. סדר התמונות בפיד – יש חשיבות גדולה לסדר התמונות בפיד. אם נעלה ברציפות 4 תמונות  סלפי, גם אם כל אחת מהן מהממת, הפיד עצמו לא יראה טוב. המטרה שלנו שהפיד יראה כמה שיותר נקי ואסתטי, לכן צריך לגוון בין התמונות.

איך עושים את זה? הכנתי לכם\ן הפתעה !!!
טבלה שתוכלו להיעזר בה כדי לתכנן את סדר התמונות:


Look – הכוונה לתמונה יחסית מרחוק – תמונת גוף, שהיא יותר פאשן, בגדים וכל טוב.
Object\Place – תמונה של אובייקט או מקום. אלו בדרך כלל תמונות השראה ואז גורמות לפיד להיראות יותר נקי. (למשל תוכלו לראות בפיד שלי תמונה של זוג נעליים).
Details – לרוב תמונות קרובות יותר. כשאני מצלמת לוקים אז אוהבת לעשות גם תמונות קרובות של חלק מסוים בלוק – למשל של הצוואר וחצי מהפנים, שרואים את התכשיטים ששמתי.
Selfie – תמונת סלפי כמובן.

3 תגובות בנושא “טיפים לפיד מושלם + הפתעה קטנה ממני

כתיבת תגובה