הטרנדים הכי חמים לסתיו-חורף 2019-20

שבועות האופנה בבירות השונות כבר מאחורינו, וזה זמן מצוין לסכם את הטרנדים שחייב להכיר לקראת החורף הקרב ובא.  הסגנון שנצפה על המסלולים בשבועות האופנה סתיו / חורף 2019-2020 היה סגנון אלגנטי מאוד ביחס לעונות האחרונות. שילוב של שנות ה70 עם שנות ה90, חליפות, בלייזרים, מכנסיים מחויטים, לבוש רחב, גזרות מדויקות ומלא מלא הדפסים.

1. טרנד ההדפסים: הדפסים על הדפסים וכמה שיותר !
אחד הטרנדים הכי חזקים בחורף הקרוב הוא טרנד ההדפסים – שילוב של הדפסים שונים זה עם זה – משבצות עם מנומר, מנוקד עם פרחוני, פסים עם נחש, ובקיצור – הבנתם !  
מדובר בטרנד שבקלות אפשר ליפול בו ולהראות סופר מוזר, אבל אם מצליחים לעשות את זה נכון זה נראה היסטרי !!!

מימין לשמאל- מייקל קורס וברברי:

שילוב של טרנד ההדפסים עם סגנון שנות ה70 – חליפות מחויטות וOver Size:
(קולקציה של אוסקר דה לה רנטה)

2. שילוב של שנות ה70׳ עם שנות ה90': סגנון שנות ה70, שכולל צווארוני גולף, ג'קטים ארוכים, קורדרוי וצבעים חמים. בשילוב עם סגנון שנות ה90', שכולל הדפס משבצות, שכבות על שכבות, בלייזרים גבריים לנשים, שמלה על חולצה ובעיקר סגנון יוניסקס – נשים לובשות בגדים גבריים, מחוייטים ורחבים. למשל, עיקר הקולקציה של קלווין לואו, הורכבה מבלייזרים גדולים ומכנסיים רופפים שיכולים בקלות ללבוש על ידי נשים וגברים כאחד.

3. אוברסייז !!! – טוב, אוברסייז זה החיים ! אחד הטרנדים האהובים עלי. אז בעיקרון החורף הזה כבר לא רק חולצות וג'קטים אוברסייז אלא גם מכנסיים וג'ינסים. הרעיון הוא שאת יכולה להיראות סופר שיקית וסקסית ברמות גם בלבוש רחב ולא צמוד.

4. חליפות מחויטות – בהמשך לשילוב של שנות ה70 עם שנות ה90, החורף הזה החליפות המחויטות מקבלות טוויסט של אוברסייז (בלייזרים רחבים ומכנסים רחבים), גוונים חומים והדפס המשבצות.

5. הדפס משבצות – חליפות, מכנסיים, חצאיות, נעליים – הכל משובץ ! והכל הולך – משבצות קטנות, , גדולות, צפופות, רחבות… תתפרעו.

6. עור (חליפות ושמלות)- אחת ממגמות האופנה בסתיו / חורף 2019-2020, מעצבים רבים התייחסו לעור כאילו מדובר בבד – יצירת שמלות, אוברלים וחליפות מעור. הם גרמו לעור להיראות רך יותר. אלכסנדר מקווין למשל הציג שמלות עור מדהימות בשחור ואדום.

7. טרנדים באקססוריז – הטרנדים הבולטים בעיקר הם: תיקי המיקרו, כובעי הטמבל שקיבלו טוויסט חורפי יותר (דוגמאות בהמשך) ושרשראות גסות (גורמט סטייל).

תגובה אחת בנושא “הטרנדים הכי חמים לסתיו-חורף 2019-20

כתיבת תגובה